torsdag 23 juni 2011

Pluring???

Vi har haft en del kunder inne i vår butik som frågat om vi säljer Pluring, nej det gör vi inte har jag svarat utan att egentligen veta vad en Pluring är. Känns ju lite pinsamt att fråga oxå när kunden låter som om det är en självklarhet att man vet det. Men så i tisdags kom en bekant in och frågade efter en sån där Pluring och jag tog chansen att fråga vad det egentligen är. Nu vet jag, men vet du?
Inte nog med att jag vet vad det är, vi har tagit in den i vårt sortiment oxå.
För alla som inte vet vad en Pluring är ska jag berätta att det är en sån där liten rund grej med hål i som man klistrar upp på väggen ovanför diskhon och sätter fast disktrasan i när den inte används. Nu när man vet det är det ju alldeles självklart!? Pluring = disktrasehållare, så fick man lära sig något nytt igen.

Svart, vit och röd kostar 45 kr och krom kostar 50 kr.

Ha en riktigt skön midsommar!

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar